החזרי מס לשכירים

החזרי מס לשכירים – לא קיבלת? לא שילמת!

המדינה גובה מאיתנו מס הכנסה על פי חוק, אולם על פי חוק היא גם אמורה להחזיר לנו באם התבצעה גביית יתר. הבעיה היא שלא כל שכיר מודע לכך שהוא זכאי להחזר, וניתן רק לדמיין את כמות הכסף ששוכבת כאבן שאין לה הופכין בקופת המדינה מפני שעובדים רבים לא ידעו כיצד לבדוק את זכאותם ולדרוש החזר מס.

כמי שהתחיל את הקריירה שלו לפני כ-15 שנה בתחום זה, צברתי ברבות השנים ניסיון רב בהשגת החזרי מס לשכירים בסכומים גבוהים למדי. ניתן להעריך כי במרוצת השנים הושגו על ידי החזרים ללקוחות במיליוני שקלים במצטבר.

כיום המודעות לנושא החזרי המס לשכירים עלתה לאין שיעור לעומת המצב לפני 10-15 שנים. מרבית השכירים מכירים את הנושא ויכולים לבדוק את זכאותם להחזרי מס באמצעות מחשבוני מס שנמצאים באתרים כלכליים רבים ואולם אלו אינם קלים להפעלה כלל וכלל, מה גם שמרגע הגשת הדוח אין דרך חזרה, ואם הדוח מראה שישנו חוב למס הכנסה אזי יש לשלם. אצלנו תהנו משקט נפשי-בדיקה חינם וודאות מוחלטת להחזר

כמי שמאמינים בגישת ה-Full Spectrum Finance אשר פירושה טיפול מקיף ומלא בכל הצרכים החשבונאיים של לקוחותינו, אנו מייעצים גם בתחום הזה ומגישים לפקיד השומה דרישה להחזר.

ישנן סיבות רבות שהחוק קובע בגינן כי שכיר עשוי להיות זכאי להחזר מס. אחת הסיבות הנפוצות לתשלום יתר של מס הכנסה היא מקרה בו השכיר לא עבד לאורך תקופה מסויימת בשנת המס. מאחר ומס הכנסה מחושב כצפי הממוצע השנתי, יוצא לעיתים כי התשלום בפועל לא לוקח בחשבון את החודשים ללא הכנסה שאמורים להקטין את תשלום המס. סיבות אחרות להחזרים נובעות מהשקעות בבורסה כאשר הבנקים מנכים מס במקור על הפסדים ואת המס הזה במקרים רבים ניתן לקבל חזרה, מנקודות זיכוי הניתנות במקרים שונים כמו חד-הוריות, חיילים משוחררים או תושבים במיקום גאוגרפי מסויים לגביו יש הקלת מס ועוד ועוד.

על מנת לדעת האם אתם זכאים להחזרי מס ניתן כאמור להשתמש או לגשת לפקיד השומה עם כל המסמכים הרלבנטיים על בסיסם תחושב זכאותכם, למשל: טופס 106, מסמכים מהביטוח הלאומי, זיכוי טפסי 867 בגין השקעות בשוק ההון ועוד. בדיקת החזרי מס לשכירים איננה הליך מורכב אך דורשת הכרה וידיעה יסודית של החוקים והתקנות על מנת למצוא את אותם מאפיינים בגינם תהיו זכאים להחזר.

 

רוצה החזרי מס? מלא/י את פרטיך ונציגנו יחזור אליך בהקדם…

    מלא/י פרטיך כאן

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון (חובה)

    תוכן ההודעה

    סמן/י את האפשרויות הנכונות לגביך במהלך השנים 2017-2022

    היו לך הפסדים בשוק ההון ונוכה לך מס ?

    כןלא

    החלפת מקומות עבודה במהלך השנה ?

    כןלא

    לא עבדת ברציפות כל השנה ?

    כןלא

    עבדת במספר מקומות במקביל במהלך השנה ?

    כןלא

    קיבלת דמי אבטלה/דמי לידה מביטוח לאומי ?

    כןלא

    תרמת (לבתי כנסת או לעמותות) יותר מ-370 ? בשנה ?

    כןלא

    הפקדת לקופות גמל/ביטוחי חיים באופן עצמאי, כולל לילדים ?

    כןלא

    עשית ביטוח חיים בחברת ביטוח לצורך המשכנתא ?

    כןלא

    נולד לך במזל טוב בן/בת במהלך השנה ?

    כןלא

    שילמת מזונות ?

    כןלא

    תמכת בבן משפחה הסובל מבעיה בריאותית קשה ?

    כןלא

    תמכת בבן משפחה סיעודי ?

    כןלא

    עלית לארץ ?

    כןלא

    השתחררת משירות צבאי סדיר ?

    כןלא

    התגוררת באיזור פיתוח ?

    כןלא

    סיימת תואר אקדמי ?

    כןלא