הנהלת חשבונות לגופים עסקיים

הנהלת חשבונות

בליבת העסק שלכם עומד החזון העסקי שלכם, היעדים והמטרות אליהם אתם חותרים אבל כל זה לא יכול לקרות בלי הנהלת חשבונות יסודית, יעילה ומשומנת. בין אם מדובר במנהלת חשבונות אחת,מיקור חוץ או מחלקה הכוללת חמישה חשבי שכר – במוטי שטרן רואי חשבון אנו יודעים להעניק לכם תמיכה מלאה וליווי שיסייעו לכם לחזק את הפעילות החשבונאית הקריטית לעסק שלכם.

כבר בשלב הראשון נבצע בחינה מדוקדקת של צרכי הנהלת החשבונות שלכם ונאפיין את שיטת הפעולה היעילה ביותר המתאימה לעסק שלכם. אם יש לכם מחלקה קיימת, נכנס לעובי הקורה של תהליכי העבודה והתוכנות בהם אתם משתמשים. נכשיר את העובדים ונעביר להם סדנאות, נשלח לכם עדכונים תכופים לגבי חקיקה רלבנטית והתפתחויות טכנולוגיות בתחום.

הנהלת החשבונות הוא תחום עם השפעה אדירה על כל ההתנהלות העסקית של החברה. לאורך השנים יצא לי לעבוד עם לא מעט גופים עסקיים גדולים שהגיעו אל עברי פי פחת רק בגלל חוסר סדר וכאוס במחלקת הנהלת חשבונות. נשאל יחד איתכם את השאלות הגדולות ונטפל גם בסוגיות הקטנות שמפריעות לכם. כיצד אתם מנהלים את תזרים המזומנים של החברה? מהן התוכנות המשמשות אתכן להוצאת תלושי שכר? יש אינספור דרכים לשפר ולייעל את מערכת הנהלת החשבונות שלכם, ולשם כך אתם צריכים גוף שמביא עימו ידע וניסיון מתוך עבודה עם מאות עסקים בשלבי חיים ובגדלים שונים, ומתוך מגזרים עסקיים מגוונים. הדאגה שלנו היא שאתם תדאגו קצת פחות בתחום הסבוך והחשוב הזה שמניע את כל המערכת שלכם.

במשרד מוטי שטרן רואי חשבון אנו מתמחים במתן ליווי הן להנהלת חשבונות קיימת והן במיקור חוץ של כל פעילות הנהלת החשבונות שהעסק שלכם זקוק לה. בשתי הדרכים נדאג לייצר סביבת הנהלת חשבונות יעילה ככל האפשר שתאפשר לעסק שלכם לרוץ קדימה מבלי להתעכב בנושאים הרבים והסבוכים הקשורים למחלקת הנהלת חשבונות. בין אם אתם מנהלים מערכת חד-צידית או הנהלת חשבונות כפולה אותה דורש החוק מחברות בע"מ נדע לתת לכם את התמיכה והידע הדרושים לניהול תקין מול הרשויות ובהתאם לחזון העסקי שלכם.

נדאג לעדכן אתכם בכל החידושים הטכנולוגיים והשינויים החקיקתיים בתחום על מנת שתקפידו להיות בצד הנכון של החוק ובצד החכם והיעיל של הניהול הפיננסי. א-פרופו חקיקה, צריך לזכור את הסנקציות הקשות והפליליות המוטלות על התנהלות לא תקינה מבחינת  הנהלת חשבונות ולכן יש חשיבות עליונה לא רק בבנייה הנכונה של המערכת אלא גם בהתנהלות החוקית שלה.