הצהרת הון- חשיבות בניית הצהרת הון מקצועית

הצהרת הון נדרשת מבעלי עסקים על ידי מס הכנסה. הצהרת הון מאפשרת לרשויות המס לפקח על הכנסות העסק ועל המאזן שלו. גם שכירים ברמת הכנסה מסוימת נדרשים למלא הצהרת הון. נישומים אשר מתבקשים למלא הצהרת הון נבהלים ואינם יודעים כיצד לבצע הצהרת הון בצורה נכונה. גם בצורה חוקית ומדויקת וגם כזאת שלא תגרום לתשלום מיסים גבוהים מדי.

משרד רו"ח מנוסה וותיק

לכן חכם ונכון לפנות אל משרד רואי חשבון מוטי שטרן. משרד זה הוא משרד רב ניסיון וותיק בתחומים רבים וביניהם התחום של הצהרת הון. אצל רואי חשבון מוטי שטרן תקבלו הצהרת הון נכונה מפורטת וברמה כנדרש בחוק. אנו יצרנו אלפי הצהרות הון למגוון עסקים במשק, לחברות גדולות ולעסקים קטנים מכול המגזרים ומכול הסוגים.

 

טיפול שלם ומסור בכל פרט

במשרד זה מבצעים עבורכם הצהרת הון על כול חלקיה, כולל הערכת שווי של נכסים שלכם או של החברה שלכם. ברגע שאתם מעבירים את הטיפול באותה הצהרת הון למשרד רו"ח מוטי שטרן אינכם צריכים יותר לדאוג לדבר, כול פרט בהצהרת ההון יטופל במשרד רואי החשבון , כולל פניה לבעלי מקצוע נדרשים כמו שמאים להערכת שווי נכסים או חתימות נדרשות על מסמכים רשמיים שונים.

אנשי ניהול מיסים מנוסים

במשרד רואי חשבון מוטי שטרן אתם עובדים עם רואי חשבון שהם אנשי מס הכנסה לשעבר ומכירים היטב את כול הנדרש כדי לקבל הערכת מס סבירה ולא מוגזמת לאחר הגשת הצהרת הון כנדרש. במשרד רואה חשבון מוטי שטרן תוכלו לקבל ניהול יום יומי של הנהלת חשבונות באינטרנט בעסק שלכם או רק שירות של הצהרת הון.

חשיבות פניה למומחים

עליכם לזכור כי ללא טיפול מקצועי של רואי חשבון בהצהרת ההון שלכם אתם עלולים לטעות ביצירתה ולא לעמוד בדרישות החוק. הצהרת הון צריכה להיות מפורטת ומדויקת ולכלול נדל"ן, כלי רכב, קרנות השתלמות, תיקי השקעות וגורמים נוספים. כול 4 שנים כול נישום מגיש הצהרת הון ורשויות המס משוות בין הצהרות ההון לאורך השנים ולפיהן ממסות את הנישום. הצהרת הון היא תחום מורכב ולכן חשוב כול כך להיעזר במשרד רואי חשבון מנוסה ומקושר כמו משרד רואי חשבון מוטי שטרן.