חשבות שכר ומשכורות

שירותי חשבות

אחד התחומים הקריטיים בניהול השוטף של העסק שלכם הוא ניהול חשבות שכר ומשכורות לעובדים שלכם. על פי רוב השכר מהווה את מרכיב ההוצאות המשמעותי ביותר ברוב הסקטורים העסקיים, וכפועל יוצא ניהולו התקין והיעיל הוא הכרח לעסקים חפצי חיים וצמיחה. כשמוסיפים למשוואה את העובדה הטריוויאלית שמאחורי סעיף השכר והמשכורות עומדים אנשים שמתפרנסים מהעסק שלכם ומצפים לקבל את השכר המוסכם שלהם במועד המוסכם עליהם – מקבלים אחריות גדולה מאוד בניהול הנושא הזה.

 אצלנו במשרד אנחנו רואים את הגורם האנושי והגורם הפיננסי כשלובים זה בזה ולכן השירות שאנחנו מעניקים בתחום חשבות שכר ומשכורות מורכב מגישה סופר-מקצועית וסופר-אנושית. אנחנו נעניק לך את כל הכלים ואת כל הידע כדי שמנהלת החשבונות שלך, מדור שכר או אתה עצמך תהיו בשליטה מלאה ובקרה על נושא השכר בעסק.

כמשרד רואי חשבון שחרת על דגלו התמחות בטיפול וליווי עסקים בינוניים במגזרים עסקיים מגוונים נעניק לכם שירותי שכר וחשבות באמצעות הכלים והתוכנות העדכניות ביותר. נדע להתאים לכם את הפיתרון הטוב ביותר בהסתמך על הניסיון הרב שצברנו בניהול מערכות שכר: ובכלל זה תשלומים לעובדים באמצעות מס"ב, , הפקת תלושי משכורות חסויים או במייל, הפקת דוחות ניהוליים וחלוקה למחלקות וכל שיידרש.

במשרד מוטי שטרן רואי חשבון אנו מכירים היטב את האתגרים העומדים בפני בעל העסק ולכן פיתחנו את גישת ה-Full Spectrum Finance, במסגרתה אנו מעניקים לכם ליווי וייעוץ בכל נקודות ההשקה הרלבנטיות. לכן, גם במידה ומתעוררת שאלה בנושא דיני עבודה, או ביטוח לאומי אנחנו נהיה שם בשבילכם כדי להעניק את הפיתרון האופטימלי בזמן הקצר ביותר. בנוסף, במסגרת בנייה נכונה של מערכת השכר בעסק שלכם נוכל גם להפיק דו"חות שיסייעו לכם לנתח כיצד רכיב השכר משפיע על ניהול העסק שלכם. כמו בכל נקודת מגע עם הצרכים הפיננסיים שלכם, נקפיד לשלב את המבט המאקרו שמייצר תמונת על עסקית יחד עם הירידה לפרטים ההכרחית לניהול תקין.

נושא השכר הוא נושא סופר רגיש הן בזירה של החוק והן בזירה של יחסי עובד ומעביד. אי אפשר להגזים בחשיבות של ניהול מדוייק ויעיל של מערכות השכר והחשבות. אתם לא רוצים להיות באחד משני המקומות הבאים: תשלומי יתר לעובדים או מצד שני משכורות שלא יוצאות בזמן ועם חישובים לא מדוייקים. אנחנו נדאג להעביר לכם את כל הידע והכלים על מנת שהמערכת הפיננסית המנהלת את חישובי השכר והוצאת המשכורות תעשה את זה בצורה אופטימלית.

תחום השכר הוא נושא שזוכה להרבה מאוד התייחסות מצד המחוקק הן מבחינת יחסי עובד מעביד (למשל, חוק שכר מינימום, ימי הבראה, צבירת ימי חופשה ומחלה) והן מבחינת טיפול בהפרשות וזכויות פנסיוניות.