ייצוג ברשויות המס השונות

ייצוג ברשויות המס

במסע להקמת עסק בישראל ולניהולו התקין והיעיל ייתקלו בעלי העסקים ב-99% מהזמן ב-3 רשויות: מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
ההתנהלות מול הגופים עלולה לעיתים להיות מתסכלת, מתישה וצרכנית כבדה של משאב הזמן. אבל חמור מכך; התנהלות לא נכונה מול הגופים הללו עלולה להוביל להוצאה מיותרת של כספים על מיסים בעקבות תכנון מס לקוי או סנקציות שמוטלות בשל אי הגשת דו"חות על פי דרישת החוק. בכל שלבי החיים של העסק שלכם –  תכנון ובחירה במבנה העסקי המתאים ביותר, הקמת העסק, ניהול ההיבט המיסויי-עסקי מול הרשויות – אתם חייבים משרד רואי חשבון שיעניק לכם את הליווי המקצועי הטוב ביותר. משרד שיהיה מחובר לכל התוכנות הכי חדשיות ולכל האפשרויות הממחושבות שמעניקה המדינה למייצגים כגן חיבור למחשבי מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.

במוטי שטרן רואי חשבון אנו מתמחים בייצוג עסקים בינוניים מקשת רחבה של המגזר העסקי מול רשויות המס.

אנחנו עושים זאת באהבה ובהצלחה כבר למעלה מ-15 שנים במהלכן פיתחנו את גישת ה-Full Spectrum Finance.

במסגרת הגישה הזאת, נלווה אתכם בכל שלב של מחזור החיים העסקי שלכם ונייצג אתכם מול הרשויות בכל עניין ועניין, וזאת על מנת להשיג שלוש מטרות:

  1. תכנון מס נכון תוך ניצול הטבות המס המגיעות לכם במסגרת החוק
  2. ניהול תקין של הספרים והמערכת החשבונאית כדי להמנע מסנקציות ובזבוז זמן
  3. להעניק לכם מרחב פעולה ואת האפשרות להתמקד בליבת העסק שלכם ופחות בג'ונגל הבירוקרטי.

הסיבה שעסקים רבים לאורך השנים בחרו להפוך ללקוחות שלנו הנה היכולת שלנו לראייה עסקית רחבת היקף, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר שמרכיבים את התמונה. הניסיון העשיר שלנו בעבודה מול הרשויות וההיכרות האינטימית עם הדרישות שלהם ושל החוק מאפשר לנו להעניק לכם שירות מהיר, מקצועי ויסודי.

נלווה אתכם בפתיחת התיקים הראשונית ברשויות, בהגשת הדו"חות בהתאם להוראת החוק, בתכנון המס האופטימלי ובדיונים ברשויות. תרשו לעצמכם להתרכז במה שאתם עושים מצוין, ותנו לנו לסייע לכם לנווט את הספינה שלכם במים הסוערים של עולם המס וניהול המערכות החשבונאיות שלכם. אתם תתרכזו בניהול ובצמיחה ואנחנו נתרכז בייצוג ברשויות המס, בחסכון במס ובכמה שפחות כאב ראש עבורכם.