ליווי בפתיחת עסקים

פתיחת עסק מול רשויות המס

נהוג לומר כי אחת התכונות של עסקים וארגונים מצליחים הוא היחס העודף שהם מעניקים לשלב התכנון והביצוע על פני הזמן שמושקע ביישום ובביצוע האסטרטגיה העסקית.

במוטי שטרן רואי חשבון אנחנו מאמינים גדולים בהכנה, ניתוח והבנת הצרכים העסקיים שלכם  – הרבה לפני שלב הביצוע של פתיחת העסק.
כמי שליווה ארגונים גדולים לצד עסקים בינוניים בקשת של מגזרים ולאורך קרוב ל-15 שנים, ראיתי פעמים רבות כיצד יזמים רצים מהר מדי לרשום את העסק ברשויות עוד לפני שבנו תכנית עסקית מבוססת ניתוח שוק ומשאבים פיננסיים.

כחלק מתפיסת ה-Full Spectrum Finance שלנו נבצע יחד איתכם בחינה מעמיקה של העסק והשוק בו הוא פועל.

נגיש לכם ניתוח כספי של העסק ונסייע לכם לקבל החלטות קריטיות עוד לפני שנגיש עבורכם את הבקשות הרלבנטיות מול הרשויות.

האם תמחרתם את הפעילות העיסקית כראוי? האם כדאי לכם להרשם כעוסק מורשה או אולי זרם ההכנסות הצפוי יאפשר לכם לנצל את הטבות המס דווקא כעוסק פטור? האם זה הזמן לקפוץ למים עמוקים יותר ולהקים חברה בע"מ? נרד יחד איתכם לעומקם של הפרטים על מנת שתוכלו לקבל החלטה מושכלת המתבססת על תכנון וראייה לטווח ארוך, תוך מיקסום הטבות המס מול הרשויות השונות.

לאחר שהתקבלה ההחלטה, נצא יחד איתכם לדרך ונלווה אתכם בכל שלב במסע לפתיחת העסק.
הניסיון רב השנים שלנו בעבודה מול הרשויות, מאות העסקים אותם ליווינו, כמות המקרים המוזרים עמהם התמודדנו מאפשרים לנו היום לעבור את הסבך הבירוקרטי בקלות יחסית.
כל עסק חדש צריך לפתוח תיק במס הכנסה, מע"מ ובביטוח הלאומי.
אנחנו נהיה שם ונייצג אתכם בכל נקודת השקה עם הגופים הרגולטוריים במדינת ישראל אשר צריכים להכיר בפעילות העסקית שלכם בצורה רשמית.
בנוסף, תקבלו מאיתנו הדרכה לגבי צורת ניהול ספרי החשבונות ומערכת הנהלת החשבונות שלכם בהתאם לדרישות החוק.

לאחר שלב ההקמה הסיפור האמיתי רק מתחיל.
נלווה אתכם בבנית תזרים מזומנים שיאפשר לעסק שלכם לצמוח ויעניק לכם כלים שימנעו מכם הפתעות לא נעימות. נבצע תכנוני מס ונדאג שתגישו דו"חות בזמן לרשויות ותמנעו מסנקציות.
ההתמחות שלנו בליווי עסקים קטנים כגדולים מקשת רחבה ומגוונת של פעילות, נובעת קודם כל מההבנה שלנו כיצד לחסוך לך כסף וכאב ראש. מהידיעה שאתה חייב מלווה מקצועי ומנוסה מול הרשויות על מנת שאתה תהיה עסוק בצמיחה של העסק שלך, תוך ידיעה שנושא המס מטופל בידיים הטובות ביותר.