סיוע במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי

סובל מבעיות ממס הכנסה, ביטוח לאומי, מע"מ ? פנה אלינו

כמשרד שחרת על דגלו את גישת ה-Full Spectrum Finance אנחנו נלווה אתכם בכל נקודת מגע וממשק עם הרשויות ובפרט מס הכנסה וביטוח לאומי לצד מע"מ כמובן. כגוף שצבר ניסיון מול מאות עסקים בגדלים שונים וממגזרים עסקיים שונים, יש לנו את הידע, המקצועיות והניסיון הדרושים להתנהלות יעילה ותקינה מול הרשויות.

מס הכנסה הוא כמובן אחד הגופים שאנו, כמשרד רואי חשבון המתמחה בליווי של עסקים בינונים, מכירים היטב  – לפני ולפנים. אחת המטרות הראשיות של כל משרד רואי חשבון היא לבנות עבורכם את תכנון המס הנכון ביותר שיאפשר לכם לנצל את מלוא הטבות המס בהתאם לחוק. או במילים פשוטות ולא מתנצלות: שתשלמו כמה שפחות מס. היטיב להגדיר זאת נשיא בית המשפט העליון לשעבר, השופט מאיר שמגר שהעניק גושפנקא להליך תכנון המס וקבע בפסיקתו: "זכותם ואף חובתם של מומחים בענייני מיסים לתכנן עסקאות משפטיות כך שלא תהיינה עתירות מס'. נושא המיסוי הוא עתיר ידע ומורכב, חשוף להתעדכנות בקצב גבוה ובאופן כללי דורש שילוב נכון בין השכלה ומקצועיות, ניסיון והרבה מאוד חשיבה יצירתית.

במוטי שטרן רואי חשבון אנו גאים להוביל את תחום תכנון המס לעסקים בינוניים. לא תאמינו איזה הבדל קיים בין תכנון מס חכם הלוקח בחשבון את מלוא הפרמטרים של העסק לבין תכנון מס רשלני. חסכון במס מתחיל עוד לפני הקמת העסק, כאשר יחד איתכם נגדיר את היישות העסקית הנכונה יותר בהתאם להיקף הפעילות והמטרות שהגדרתם. היכולת לרשום הוצאות מסויימות משתנה בהתאם להגדרת העסק. אנחנו נדאג כמובן לשייך בצורה נכונה ובהתאם להוראת החוק כל הוצאה הקשורה לפעילות העסקית שלכם. בכל שנה נכין עבורכם תוכנית מס, שגם תיקח בחשבון חקיקה עתידית ואת הצמיחה הפוטנציאלית של העסק. כמובן שנייצג אתכם בכל ממשק ובכל נקודת זמן בה אתם מחוייבים להגיש דיווח מסודר.

סיוע במס הכנסה הוא אבן יסוד בפעילות שלנו מול גופים עסקיים.מדובר לא רק ביכולת שלנו לחסוך לכם כסף רב, אלא בניהול מסודר ומתודי מול כל הרשויות הכולל הגשה של דו"חות במועדם והמנעות מהסתבכויות מיותרות.

למס הכנסה יש אח ברשות המיסים ושמו מע"מ. שליטה מוחלטת בחוק מע"מ ובתקנות השונות הינה אבן לרגלינו. אנו עושים כל שניתן לעזור ללקוחותינו, לקבל החזרים כשצריך ולקזז תשומות בהתאם להוראות.

גוף אחר שאנו מכירים היטב הוא הביטוח הלאומי עימו אנחנו מתממשקים כבר עם פתיחת העסק ורישומו ברשויות. מוסד זה מכפיף את בעל העסק לסט של תקנות והתנהלות שהיא אולי פחות מורכבת מתכנון המס אך יש לקחת אותה בחשבון הן מהבחינה החוקית והן כדי למנוע הפתעות לגבי התשלומים אותם צריך להעביר באופן שוטף. אנו מעמידים לרשותכם ניסיון רב שנים של התנהלות ועבודה יומיומית מול הביטוח הלאומי שיסייעו לכם לעבור בצורה המיטבית גם את המשוכה הזאת.

גם בתחום הניכויים (מס הכנסה וביטוח לאומי) אנו שולטים לעילא. משרדנו מחובר לעורכי דין בתחום דיני עבודה על מנת שאתם כמעסיקים לא תיפגעו עקב טעות שתיעשה בהכנת תלושי השכר. אנחנו מחוברים למחשבי מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי על מנת לטפל בלקוחותינו באופן מהיר ומיטבי.